اتفاق غیرمعمول دیگه طی روزهای گذشته عبور «درآمد فی» بیتکوین از اتریوم بود که بیسایقه هست. بیتکوین تو این مقوله سالها بود که حتی نزدیک اتریوم هم نمیشد و تماما بهخاطر اردینالها و... هست که بهصورت اسکموار اما بسیار سودده روی بیتکوین اومدن. درواقع تحقیر ایدئلوژی ماکسیمالیست بیت کوین هست. بیت کوین و ماینرهاش برای ادامه فعالیت نیاز به چنین بازار و کارمزدی دارن و به همین سمت هم حرکت کردن که کاملا خلاف ماکسیمالیتهایی هست که میگفتن بیت فقط برای ذخیره ارزش هست. البته از یه لحاظ هم راست میگن با این زیرساخت هرچی روش بیاد چیزی جز اسکم نیست؛ چون زیرساخت براش آماده نشده و همین دودسته کرده کامیونیتی رو
