راهنمای گرفتن ایردراپ لیر زیرو

برای اینکه متن بهم نریزه مجبورم اسما رو فارسی بنویسم! پس به بزرگی خودتون ببخشین !
اگه ایردراپ آربیتروم رو گرفتین بخشی از پولشو بیارین اینجا ، اگه هم نگرفتین بنظرم یکم مانی بیارین و این تسکها رو انجام بدین تا بعدا حسرت نخورین ! اول ببینیم این لیر زیرو چیه ؟ خودشون میگن که :
LayerZero is an omnichain protocol linking all EVM chains and unifying liquidity pools for cross-chain applications. همین اواخر هم حدود 170 میلیون دلار جذب سرمایه داشتن !
پس جدی بگیرینش !

post image

اما برای اینکه شامل این ایردراپ بشین باید یک سری فعالیت انجام بدین که هزینه بر هست و یادتون باشه که فعالیتتون باید مداوم باشه ! حالا بریم ببینیم بغیر از فالو توییتر و عضو شدن توی دیسکوردشون چه کارهایی باید انجام بدیم

https://twitter.com/LayerZero_Labs

یک ) اولین کار اینه که حداقل 100 دلار بریج کنین ، برای اینکه فی کمتری بدین ، از شبکه ای غیر از اتریوم استفاده کنین stargate.finance/transfer یکم توکن همین استارگیت فایننس رو بخرین و استیک کنین توی همین پلتفرم
stargate.finance/stake بعدش میتونین توی اسنپ شاتهاش شرکت کنین و رای بدین که اینم یک نوع فعالیت مفید دو جانبه هست

https://snapshot.org/#/stgdao.eth

دو ) بریج بعدی هم اینه که باید قبلش توکن بومیشو بخرین

< https://layerzero.bridge.harmony.one>

اسم توکن بومی شبکه هارمونی هم وان هست که آدرس کانترکت رو از کوین مارکت میتونین پیدا کنین one$ سه ) از بریج پنکیک سواپ عزیز هم میتونین استفاده کنین
bridge.pancakeswap.finance چهار ) یه ولت اپتوس ایجاد کنین ترجیحا پترا ! یکم توکن اپتوس رو بخرین و به ولت اپتوستون بفرستین و اینجا هم بریج کنین

https://theaptosbridge.com/bridge

پنج ) اینجا میتونین دپازیت و بارو کنین

< https://app.radiant.capital>

شش ) توی این یکی هم میتونین روی آربی یا اپتی ، در حد یکی دو دلار اتریوم بدین و بجاش اتریوم تستی گورلی رو بگیرین که با اون هم میتونین کلی تست نت خوب و بدردبخور رو بزنین و این هم یه تیر و دو نشون هست

https://testnetbridge.com

هفت ) توی این یکی میتونین روی تست نت اکتیو باشین ، باید برین فاست بگیرین و یواس دی سی رو بریج کنین
usdcdemo.layerzero.network/bridge برای گرفتن فاست هم میتونین از لینکهای زیر استفاده کنین

http://goerlifaucet.com

http://faucet.avax.network
http://usdcfaucet.com
و هشتمی و آخریش هم باز فعالیت روی شبکه تستی هست و هزینه ای نداره و البته میتونین با انجام تسکهای کرو3 سابق و زیلی فعلی، رل اجی توی این پروژه رو بگیرین و یجورایی این هم یک تیر و دو نشون هست
اول روی لینک بزنین ، بعد تسکهایی که گذاشته رو دونه به دونه انجام بدین و امتیاز جمع کنین . یکی از تسکهاش که روزانه 200 امتیاز میده ، فعالیت توی تست نت هست و هر روز باید انجام بدین تا زودتر لولتون بره بالا

https://zealy.io/c/cedrofinance/invite/IWONfPO4v3cbPaC8XQ04l

باز هم تاکید میکنم مدیریت سرمایه فراموش نشه ، هر چند روز اگه تونستین فعالیت کنین که ولتتون اکتیو باشه
لطفا سابسکرایب و کالکت کنین اگه کالکت کنین که هم خوش بحال من میشه و هم شما توی شبکه اپتمیزم اکتیو بودین و هم ممکنه بعدا شامل ایردراپ میرور هم بشین !
میرور برای اپتیمیزم مهمه و داره کم‌کم به پلتفرم اصلی اطلاع‌رسانی پروژه‌های کریپتویی تبدیل میشه و به‌زودی جای مدیوم رو میگیره
پس نوشتن مقاله و کالکت مقاله دیگران رو هم جدی بگیرین.

به امید ایردراپهای بیشتر
Hakan

https://twitter.com/hakan_trader