آپدیت بدارک شبکه اپتیمیزم

اکانت‌های معرفی ایردراپ و مخلفاتش، برای جذب فالور و ایمپرشن گرفتن، باید مدام محتوا تولید کنن و طبیعیه که هر تسک و پروژه و پلتفرم مزخرفی رو یه هشتگ #ایردراپ بچسبونن تنگش بیارن تو تایملاین. این هنر شماست که خودت رو اسیر اینا نکنی و بتونی تشخیص بدی کدوم پروژه ارزش و اهمیت داره برای وقت گذاشتن و هزینه کردن. واقعیت اینه که (ضمن احترام به دوستان) اکثریت پروژه‌ها و تسک‌هایی که تو تایملاین حتی از طرف کامیونیتی خودمون تبلیغ و تشویق میشه، هیچ ارزشی ندارن.

فردا آپدیت بدارک شبکه اپتیمیزم انجام میشه. گفته شده بعد این آپدیت فی شبکه تا نزدیک ۵۰ درصد کمتر میشه. من‌بعد بخصوص روزهای شنبه و یکشنبه که فی خیلی پایین‌تر هم میاد توجه بیشتری به OP داشته باشید و هر از گاهی روش تراکنش بزنید.

این روزها که گس فی خیلی پایین میاد، هر از گاهی یه سری به revoke.cash بزنید و بخصوص روی لایه ۲ها و شبکه‌های ارزان Unlimited Approvalها رو حذف کنید.