لایه ۲های جدید روی میننت دارن زیاد میشن.فومو نشید برای تراکنش زدن.زمانهایی از روز و روزهایی از هفته تراکنش بزنید که گس فی پایین هست.چندین تراکنش پشت سر هم در یک روز نزنید. تقسیم کنید طی چند روز بزنید تراکنشها رو.هفتهای نهایت ۲-۳ تا تراکنش کافیه.اگر مثلا چهارشنبه تراکنش زدی، بعدی رو شنبه نزن، بذار دوشنبه که یک هفته جدید به حساب بیاد.همیشه فقط با چند تا پروژه خاص کار نکنید، سعی کنید تو اپهای مختلف یک اکوسیستم تراکنش داشته باشید.بگردید دنبال کمپینهایی که یک تیر و چند نشان هست. مثلا بریج از linea به base روی cashmere (فرضی هست مثال)
اگر میخواهید به قصد فعال بودن والت روی شبکه Optimism تراکنش بزنید، به نظرم بهترین گزینه انجام تسکهای rabbithole هست. اینجوری روی پروژههای مختلف تراکنش زده میشه، سابقه خوبی در خود rabbithole پیدا میکنید و مهمتر اینکه تقریبا به اندازه و گاهی حتی بیشتر از فی تراکنشهایی که پرداخت میکنید رو همون لحظه بهتون OP میده. چی بهتر از این؟
پیرو پست قبلی، یه سری پروژههای زیرساختی مثل Layerzero هست که اتفاقا خیلی ترند شده تو کانالهای ایردراپی و فی بالایی هم داره برای هر تراکنش. اینا رو لزومی نداره وقت و هزینه مستقیم براشون صرف کنید. مثلا همین مثال لایر زیرو وقتی شما تسکهای Polyhedra یا خیلی پروژههای کراسچین دیگه رو انجام بدی عملا روش تراکنش زدی.
اسیر فومویی که اکانتهای ایردراپی ایجاد میکنند نشید. اینا بیشتر دنبال ایمپرشن گرفتن هستن...
